Безпека в Інтернеті

/Files/images/Безпечний інтернет.jpg

Кількість комп’ютерів, для яких встановлюється з’єднання з мережею Інтернет, зростає кожного дня. Водночас як серед корпоративних, так і серед домашніх користувачів дедалі поширенішим стає підключення до високошвидкісних каналів. Це означає, що все більше дітей отримують можливість працювати в Інтернеті, а отже, надзвичайно актуальною стає проблема безпеки наших дітей у Всесвітній мережі. Оскільки від самого початку мережа Інтернет розвивалася неконтрольовано, тепер у ній міститься величезний обсяг інформації, серед якої багато небезпечної. У зв’язку з цим, а також тому, що вік, в якому людина починає працювати з Інтернетом, стає дедалі молодшим, постає проблема захисту дітей. А хто їм у цьому допоможе, як не їхні батьки?

Позитивні відеоігри можуть зробити дітей і підлітків добріше

Деякі відеоігри можуть зробити дітей добріше і прищепити відчуття безкорисливої допомоги, стверджують психологи. На їх думку, ігри з соціальними елементами сприяють тому, що діти і підлітки будуть налаштовані допомагати оточуючим після завершення гри.
Міжнародні дослідження щодо впливу відеоігор на психіку і особисті якості проводилися в США, Японії, Сінгапурі і Малайзії. Проаналізувавши десятки досліджень, американські фахівці Університету штату Айова і Університету Мічігану (США) справді знайшли зв’язок між комп’ютерними іграми з насильницьким вмістом і агресивною поведінкою у школярів. Але в той же час експерти вперше виявили, що відеоігри можуть чинити позитивну дію на поведінкові норми гравців з трьох різних вікових груп, що дотримуються дуже різних культурних традицій.
В одному дослідженні була розглянута асоціація між захопленням комп’ютерними іграми і соціальною поведінкою серед 727 учнів середньої школи у віці від 13 років. Школярі перерахували свої улюблені ігри і повідомили про те, як часто герої ігор допомагали, проявляли насильство або вбивали інших персонажів. Також школярів запитали, як часто вони витрачали свій час і гроші на допомогу іншим людям. Як і в багатьох інших дослідженнях, соціологи виявили тісний взаємозв’язок між жорстокими відеоіграми і спричиненням шкоди оточуючим. Проте в той же час був знайдений стійкий зв’язок між соціально-позитивними іграми і проявом доброти.
У другому дослідженні було проаналізовано довгострокову дію звички до комп’ютерних ігор серед двох тисяч японських школярів від 10 до 16 років і також встановлений позитивний вплив ігор з соціальними елементами на поведінку.
Третій експеримент проводився серед 161 студента коледжів США, середній вік яких складав 19 років. Учасникам пропонувалося обрати головоломку для свого партнера різної міри складності. Як виявилось, гравці, що віддають перевагу насильницьким іграм, значно частіше обирали для партнерів найбільш складні завдання, на відміну від студентів, які грали в соціально позитивні відеоігри.

Кiлькiсть переглядiв: 229